Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Friday, 22 February 2013

assalammualaikum dan salam sejahtera

maaf sebab dah lama tak update blog dan sekarang nak cerita. 
selamat membaca entry ini ...


  • KEHIDUPAN
kehidupan aku berjalan seperti biasa, ada suka dan ada duka

  • PERKERJAAN
kalau dah nama pun berkerja, memang susah nak curi masa untuk diri sendiri. waktu cuti pun habis masa dengan berehat dekat rumah. tapi terlalu banyak dugaan yang terpaksa aku tempuhi untuk berkerja.

  • KAWAN
bila cerita pasal kawan, terlalu banyak ragam yang terpaksa kita melayan tapi kadang - kala bila kita berniat baik ada jugak pihak ketiga cuba putar belit cerita untuk menunjukkan diri nya betul.

  • KELUARGA
sentiasa bahagia disamping keluarga, keluarga lah banyak beri semangat untuk tempuhi segala cabaran.

  • PERCINTAAN
- no komen -

Ya ALLAH, terlalu banyak dugaan yang harus aku tempuhi, apakah ini sudah ditetap untukku. 

p/s : maaf, tak boleh nak entry panjang sebab air mata ni terlalu senang mengalir bila fikir tentang kehidupan ini

No comments:

Post a Comment