Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Friday, 6 April 2012

.: mood :.

kadang-kadang mood aku boleh jadi gila. kadang-kadang aku senang nak moody dan kadang-kadang jugak aku boleh menangis sesuka hati.

kadang-kadang apa yang sedang belaku aku pun tak tahu. kadang-kadang aku tak tahu kenapa benda ini belaku dan kadang-kadang kenapa aku buat semua ini.

tapi kadang-kadang jugak aku mengharap. mengharap yang macam orang bodoh bak kata pepatah. mengharap yang konon akan ada yang mengejar, merayu. tapi, aku tak rasa yang aku semakin jauh.

aku cuba untuk tak mahu fikir. go with the flow. sentiasa yakinkan diri semua tuhan takdirkan walaupun atas kesilapan diri sendiri mesti ada hikmahnya. kadang-kadang bila banyak fikir tentang ini semua aku boleh stress.

tak tahu bila akan berakhir. maaf andai aku sering memungkiri. maaf andai aku sering menyakiti.
maaf andai aku tidak disenangi.

No comments:

Post a Comment