Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Saturday, 7 April 2012

.: luahan :.

oit...

kau dengar tak???

kau lah, yang tengah baca entry ni...

aku nak bagi tahu sesuatu kat kau. tapi, aku malu!!!

aku suka kat kau. aku tak pernah rasa macam ni sebelum ni.

mungkin kau rasa aku ni suka syok sendiri kan. erm, lantak lah kau nak fikir apa pun.

orang kata perigi tak elok cari timba.

memang betul pun kan, itu sebab aku pendam je.

aku buat entry ni sekadar nak luah kan apa yang aku pendam sorang-sorang.

tak perlu nak mention siapakah gerangan lelaki itu sebab aku tak nak dia fikir macam aku ni syok mengila babi pulak kat dia.

aku yakin perasaan aku akan hilang dengan sendiri walaupun mengambil masa yang panjang.

erm, lepas pun azab aku luahkan apa yang aku rasa sekarang.

thank you sebab sudi baca :)

No comments:

Post a Comment