Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Saturday, 7 April 2012

.: luahan :.

oit...

kau dengar tak???

kau lah, yang tengah baca entry ni...

aku nak bagi tahu sesuatu kat kau. tapi, aku malu!!!

aku suka kat kau. aku tak pernah rasa macam ni sebelum ni.

mungkin kau rasa aku ni suka syok sendiri kan. erm, lantak lah kau nak fikir apa pun.

orang kata perigi tak elok cari timba.

memang betul pun kan, itu sebab aku pendam je.

aku buat entry ni sekadar nak luah kan apa yang aku pendam sorang-sorang.

tak perlu nak mention siapakah gerangan lelaki itu sebab aku tak nak dia fikir macam aku ni syok mengila babi pulak kat dia.

aku yakin perasaan aku akan hilang dengan sendiri walaupun mengambil masa yang panjang.

erm, lepas pun azab aku luahkan apa yang aku rasa sekarang.

thank you sebab sudi baca :)

Friday, 6 April 2012

.: mood :.

kadang-kadang mood aku boleh jadi gila. kadang-kadang aku senang nak moody dan kadang-kadang jugak aku boleh menangis sesuka hati.

kadang-kadang apa yang sedang belaku aku pun tak tahu. kadang-kadang aku tak tahu kenapa benda ini belaku dan kadang-kadang kenapa aku buat semua ini.

tapi kadang-kadang jugak aku mengharap. mengharap yang macam orang bodoh bak kata pepatah. mengharap yang konon akan ada yang mengejar, merayu. tapi, aku tak rasa yang aku semakin jauh.

aku cuba untuk tak mahu fikir. go with the flow. sentiasa yakinkan diri semua tuhan takdirkan walaupun atas kesilapan diri sendiri mesti ada hikmahnya. kadang-kadang bila banyak fikir tentang ini semua aku boleh stress.

tak tahu bila akan berakhir. maaf andai aku sering memungkiri. maaf andai aku sering menyakiti.
maaf andai aku tidak disenangi.

.: bicara hati :.

hari ini aku rasa serba salah sangat pada seseorang. siapakah dia tak perlu mention kot. orang selalu kata, bila kita gembira atau suka pasti akan ada kesedihan selepas itu.

betul ke?

mungkin yang jadi ini satu kebetulan juga. salah ke kalau kita cuba tegakkan kebenaran dan berada dipihak yang benar.

kenapa perlu rasa diri tu ada hak kuasa untuk lepaskan apa pun. perlu ke rasa bangga diri? mungkin silap aku juga.

tapi kita ini hanya manusia biasa yang tidak akan lari daripada membuat kesilapan di atas dunia ini. mungkin selepas ini aku perlu mendiam kan diri daripada orang pandang aku seperti anjing menyalak walaupun benar.


.: dia yang mencuri hati ku :.


someone take my heart. but, before this his never give up to give love for me. hari isnin, 2 april 2012 kita orang bertemu untuk temu janji yang sekian lama dinantikan.

saya nak bagi tahu yang saya bahagia sangat bila dapat jumpa awak :)