Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Monday, 2 January 2012

.: dia shafar:.


Selamat tengah hari semua, harap semua dah kenyang makan tangah hari. Aku disini masih ingin mencurah segala yang aku rasa. Kalau korang bosan membaca, itu semua tak ada kena mengena dengan aku. Peace :)

Dan sekarang aku nak kongsikan siapa teman lelaki aku dan aku harap aku dengan dia berkekalan sampai bila-bila walaupun sebelum ini ada perbalahan antara kita orang. Okey, sekarang ini tak nak cerita benda yang lepas. Kita bukak buku baru.




ini lah dia jejaka hati aku. Nak tahu antara sebab-sebab aku perlukan dia selain keluarga aku sendiri.
  1. seorang lelaki
  2. membimbing tentang agama
  3. ingat pada allah s.w.t
  4. hormat orang tua
  5. hormat wanita
*sila muntah...hehehe

perbezaan umur kita orang memang berbeza, tapi itu bukan alasan untuk memilih jodoh. sekarang hanya berserah pada takdir sebab tuhan menentukan dan kita sebagai manusia hanya mampu merancang.

*semoga berkekalan antara aku dan dia


No comments:

Post a Comment