Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Saturday, 31 December 2011

.: tahun baru :.


assalamualaikum

bersyukur sangat-sangat dapat post entry pada hari ini dan buat kali terakhir untuk tahun ini. tepat pada pukul 12.00 a.m ini dengan secara rasmi nya, kita sudah pun masuk tahun baru iaitu, tahun 2012.

kalau masuk tahun baru mesti dikait kan dengan azam tahun baru. kali ini agak-agaknya apa azam tahun baru aku eh ? rasanya tak perlu kot nak post kat entry ni pasal azam baru aku tapi, yang pastinya aku bersyukur sangat-sangat sebab aku diberi peluang untuk melihat dunia sekali lagi.

ok lah, sampai disini saja dan diharapkan tahun 2012 akan lebih bermakna dari tahun-tahun yang lepas. bagi yang sudah berazam baru tu, aku harap korang dapat melaksana azam itu dengan berjaya dan menyempurnakan nya.

No comments:

Post a Comment