Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Tuesday, 6 September 2011

mana lagi aku nak luahkan perasaan aku ni. aku sendiri tak tahu apa aku rasakan, aku sendiri tak tahu apa yang aku inginkan. aku pun teringin hidup bahagia disamping orang tersayang selain keluarga aku sendiri. aku pun nak jugak insan yang boleh membimbing aku ke jalan yang betul dan sentiasa ingat kan aku tentang agama aku sendiri. kenapa kisah aku ini terlalu panjang untuk ditempuhi, mungkin semua ni sudah tertulis.

kadang-kadang aku sendiri tak dapat nak luahkan apa aku rasa. bila aku cuba untuk luahkan, aku rasa semua tu bohong je tapi perkara yang sebenar telah terbuku dalam hati aku sendiri. aku sentiasa ingat kan diri aku. tuhan sentiasa ada dengan kita.

mood aku kali ni memang teruk, menaip entry ni dengan mood yang bercampur-aduk. aku nak kau tapi kau tak sesuai dengan aku. aku sanggup lukakan hati aku sendiri sebelum kau terbabas dalam diri aku. kau tengok lah perbezaan kita. aku yakin kau ni ramai yang nak kan. tapi takpe, aku redha dengan keputusan aku sendiri.

kau tahu tak, sejak aku kenal kau, kau banyak mengajar aku tentang agama. kau banyak beri kesedaran dalam hidup aku supaya jangan lalai. 

4 comments: