Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Saturday, 17 September 2011

akhirnya terputus juga ikatan antara kita . aku harap sangat ikatan antara kita boleh terjalin semula seperti dahulu kala. aku nak kau tahu, aku tak mampu nak bersuara untuk hubungan kita ini sebab aku sendiri takut dan malu kerana aku seorang wanita. aku harap kau faham dengan keadaan aku. aku menyintai kau kerana agama dan kau hormat aku sebagai seorang wanita. aku tak menitiskan air mata tapi aku hanya sebak sebab tuhan yang menentukan dan kita hanya mampu merancang. aku percaya dengan kekuatan iman yang kita ada, kita mampu kecapi kebahagian semula dengan diiringin doa kepada nya. semoga kekuatan aku sebagai wanita dan kau sebagai lelaki dapat kecapi nya dengan penuh ketabahan didunia ini.

No comments:

Post a Comment