Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Sunday, 7 August 2011

.: suka sangat :.






aku suka sangat gambar ni . padahal gambar ni takde yang menarik sangat pun kan?

bila aku tengok gambar ni, hati aku mula terharu sangat sampai menitis kan air mata mungkin sebab aku ni tak ramai saudara mara dan ini lah sepupu yang paling dekat dengan aku walaupun kadang-kadang masalah datang tanpa diduga yang bukan kehendak kita orang.

gambar sebelah kiri berbaju biru pekat itulah sepupu aku dan di sebelah kiri berbaju ala-ala purple itulah aku.

mungkin para pembaca ingat kita orang ni kembar atau adik beradik kan? hahaha....sebenarnya tak lah, kita orang ni hanya saudara mara yang paling dekat.

selagi panjang umur aku harap ikatan persaudaraan kita ini akan kekal hingga nyawa dan mewarisi oleh keluarga kita satu hari nanti. insyallah.

No comments:

Post a Comment