Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Friday, 26 August 2011

.: bosan :.


7.35am : mencari idea untuk dicurahkan dalam entry baru aku. Sambil tu dengar radio hot fm di siaran tv8.

7.41am : tiba-tiba terdengar bunyi sirent bomba. Ingatkan bunyi dekat jalan seberang kawasan perumahan aku. Tapi makin lama, makin dekat. Rupa-rupanya ada rumah terbakar dekat sebelah kawasan perumahan aku.

7.45am : hot fm putarkan lagu sudirman, restu ayah bonda. Sayu je dengar.

7.48am : nenek aku masuk rumah dan dia cakap. Rumah dekat blok4 terbakar. Aku pulak rasa takut, takut terjadi dekat rumah aku. Lagi-lagi nak dekat raya ni kan.


7.51am : lagi sekali kedengaran bunyi sirent bomba. Mungkin itu jentera bomba yang ketiga.


7.53am : stop menaip.


7:56am : masa stop menaip tadi aku sempat keluar untuk tengok keadaan diluar sana.


7.59am : bosan, bosan dan bosan untuk mencari idea yang bernas.


8.03am : stop menaip, shutdown laptop, dan tidur.

No comments:

Post a Comment