Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Saturday, 26 March 2011

.: apabila saya dah lama x update blog :.

Huh! pemalas betul owner blog nie...
bersawang sana sini
jijik pun ada bila singgah betul tak?


jap ea..owner sapu2 kejap, bersihkn sawang yang ada...
spray perfume byk2 bagi wangi....
fuh! siap pun kemas....
 

so marilah kita bercorat-coret sebentar...
hmmm...nak tau tak???
 
 
Kisah sedeh 1.
Kisah sedeh 2.
Kisah sedeh 3.
Kisah sedeh 4.
Kisah sedeh 5.
Kisah sedeh 6.

Tu tajuk je. Kalau nak subscribe cerita taip on (space)tajuk kat notepad.
 
 
Okeh setel. Sekarang aku nak cerita benda gembira pulak.

Gembira sangat gaban gilo gilo gilo remajo. Sebab aku dah jumpa apa aku cari. Tamat.

Sekian.
 
Kalau lah dapat peluang lagi, aku bagi cerita macam macam lagi, persis aku artis baru naik yang dahagakan gosip. Memang aku suka. Haha...
 
 
 

No comments:

Post a Comment