Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Wednesday, 30 March 2011

.: aku benci tapi aku suka :.


Beginikah rasa seksa perpisahan
Sungguh seksa hidup berasingan...

Terlintas di fikiran meminggirkan saja
Semua pencarian di sini...

Tetapi ini sebahagian dari pengorbanan
Bekalan andainya hari lain yang lebih mencabar

argh...aku tak suka bila rasa rindu menguasai...tak suka, tak suka, tak suka!!! kenapa harus berlaku kepada aku??? aku kan wanita yang tabah mana boleh rindu...demm...bila lah perasaan ni nak pergi...aku benci kau wahai RINDU pergi la kau jauh-jauh...

korang pernah tak rasa rindu gila-gila??? tak kira lah kat pakwe ke makwe ke??? pernah tak….??? apa yg korang buat bila terasa rindu ni...ke korang tengok gambar orang yang korang rindu???

entah apa yang ter tranformasi dalam diri aku sepanjang tahun 2011 ni...aku rasa belum pernah lagi aku gila rindu macam ni...adoiii..sakitnya hidup, perit bila deman rindu melanda...kalau deman rindu kat family biasa kan, ni kat orang lain..kat orang yang kita sayang dan apa yg perit lagi bila orang yg kita rindu tu bukan hak milik kita...dalam kata lain dia tu tak suka kita….sungguh seksa rasanya!!!

aku tak nak rindu weh...tolonggg...macam mana ni??? rasa macam nak jer buang dia dari hidup aku...tapi aku tak mampu!!!

No comments:

Post a Comment