Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Monday, 29 November 2010

.:why:.

kenapa aku...?
kenapa aku jadi macam ni...?
kenapa aku yang perlu hadapi semua ni...?
dan yang pastinya kenapa aku...?

KENAPA ?

okay, readers...

sebelum tu aku nak minta maaf...sorry la,kalau kebanyakannya story aku menyedihkan  :( suka ke...? eeeuu !! aku...? aku mestilah tak dan semestinya langsung tak akan suka , tp ni lawr kehidupan... nak tak nak ,
kita mesti hadapi :) 

alam remaja mmg indah...tak lengkaplah dunia remaja kalau tiada kawan-kawan, begitu juga dengan aku yg tak boleh hidup tanpa kawan...seburuk mana pun kawan tu, sebanyak mana pun kesalahan kawan tu, aku tak akan buang terus . aku pasti satu hari aku juga perlukan kawan-kawan dan begitulah sebaliknya...persahabatan yg terjadi secara tidak langsung menampakkan satu konsep tipikal hati yang suci lg murni :)

ala. gaduh2 tu semua akan mematangkan kita kan . 



pelbagai keadaan...situasi yg mengajar aku tentang kehidupan...refleksi yang berlaku terhadap aku mahupun kawan-kawan  kadang-kadang menjadikan aku resah, hati selalu berdebar-debar...pantang dijentik sikit, hati aku pasti akan luluh, lesu mengenangkan persahabatan yang terjalin. please la...

aku tak boleh .. tak sanggup ='(

setiap lakonan...setiap luahan yang disampaikan...setiap cabaran, setiap kesedaran, setiap kegembiraan dan setiap apa yang berlaku mungkin menjadikan aku keliru apa sebenarnya aku perlukan dalam kehidupan . manusia ?. 

aku pun manusia biasa , insan yg lemah dan tak pernah terlepas dari membuat kesalahan .

2 comments:

  1. Salam ...
    Anda berada dalam persimpngan ..

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    ReplyDelete