Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Monday, 8 November 2010

.: wajahku :.

tajuk pada hari ini .: wajahku :. yang sebenarnya tak ada motif pun aku nak entri. tapi, dah bosan-bosan tu yang entri ni.



apa-apa hal pun aku nak tunjok gambar aku yang berbeza. tapi aku tak tahu la bagi korang sume ni berbeza ke tak kan.

 

f-hair

gambar aku pakai cap

gambar aku pakai cermin mata

gambar aku pakai selendang
 

korang sume dah tengok kan? so, tak payah la nak kutok blakang-blakang... korang just klik kt kutok jela then korang taip je apa korang nak !!!
 
 
 
p/s : aku ni memang suka bergambar. so, tak heran la kalau nak letak gambar aku banyak mana....hahahahahah......=)

2 comments:

  1. komen mudah dari aku...........
    pertahankan keayuan seorang melayu n islam........
    sekian.......(^,^)

    ReplyDelete