Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Sunday, 28 November 2010

.: otak aku serabut::.

salam..

hmmmm....

jam dekat laptop nih dah menunjukkan sekarang pukul 12.35am...
aku masih lagi belum tidur...

kenapa??
sebab aku tak boleh tidur...

kenapa??
sebab aku tak mengantuk..

kenapa??
sebab dah jadi habit aku tidur lepas pukul 4.00am...

kenapa??
sebab selalu leka mengadap laptop...

kenapa??
sebab suka baca blog orang...

kenapa??
sebab blog dorang best...

kenapa??
sebab aku tertarik dengan blog dorang...

kenapa??
sebab aku suka dengan apa yang dorang buat, tulis...

kenapa??
sebab aku suka tengok lifestyle orang...

kenapa??
sebab aku sendiri tak boleh nak rasa lifestyle macam dorang...

kenapa??
sebab aku anak mak??
ntah...

Otak rasa serabut. Tak tau apa yang aku sendiri fikir...
mungkin benda yang tak penting, mungkin juga benda yang penting...
it doesn't matter...
janji tak serabutkan orang lain...

hmmmm...

masih mencari perkara yang boleh dilakukan untuk bagi kelopak mata ni berat..
gantung batu??
agak susah skit..
nanti tak mengantuk, sakit yang mengundang...
tabur serbuk lada....
tu bukan nak bagi tidur, bagi celik lagi ada laa...

hmmmm....

cuba tidur...

hmmmm....

No comments:

Post a Comment