Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Monday, 8 November 2010

.: pura-pura bahagia :.

masa aku tulis entri ni, kepala aku tengah .:ting-tong:., kalau korunk tak paham apa yang aku cuba sampaikan, aku tak marah sebab aku pun tak tahu apa yang akan aku tulis. aku tulis entri ni sebab aku tengah alami dilema ni. 



bahagia, aku cakap bahagia...apa pendapat korunk pasal bahagia, apa itu bahagia sebenarnya? sebetul-betulnya aku pun tatau nak definisikan bahagia sebagai apa. tapi aku tahu aku pernah rasa bahagia, ada banyak cara kan untuk bahagia. contohnya, aku bahagia bila :





  • bila dapat gurau dgn mak aku
  • dapat jumpa kengkawan yg kple giler2 mcm aku...hahaha
  • dapat on9 fb kot (konon je ni...sbb dah xde ayt)
  • bila si dye datang pada aku (tipu je ni)
  • makan masakan mak .. yauuu !




tapi dapatkah aku bahagia bila aku pura-pura bahagia, senyum 8/11 supaya semua tahu aku paling bahagia, ketawa sedangkan aku patut menangis.







sebenarnya, aku pun tak tahu mungkin aku boleh bahagia, bila aku pura-pura. pernah dengar tak? we can fake it till we make it. maksudnya aku boleh bahagia sebab mula2 aku pura-pura pastuh aku boleh bahagia betul-betul kan ?




okeh, setiap perkara yang berlaku mesti ada sebabkan ? sebab aku pura-pura bahagia sebab aku tengah sumbat dan aku tak rasa nak senyum pun.



makin lama aku makin tak paham apa yang aku tulis, so aku nak berhenti sebelum aku merapu lebih lagi, okeh.




aku mintak pendapat korunk , tolong aku ey :)

No comments:

Post a Comment