Blogger Backgrounds
welcome to my blog
nur faraheyda anuar

Saturday, 27 November 2010

.: jual nombor :.


macam ini lah sifat manusia...
aku dah tak tahu nak kata apa kalau jumpa hamba allah sebegini...
aku hanya mampu tunjok yang ini sahaja..
bukan setakat ini sahaja...malah hamba allah ni juga memarahi diruang chating sebab aku tak kol  dan massages dia...

p/s : aku bukan nak malukan hamba allah ini dalam ruangan blog aku...tapi aku rasa hairan ada jugak hamba allah sebegini rupa..

1 comment:

  1. hahaha........sbr jo la...........muahaha...........

    ReplyDelete